Hayatıma giren KARABASAN'sın, Farkın yok..

2014-08-05 00:57:00

Şuan o tepedeyiz, dizindeyim. Güneş gözlerimi yakıyor ama umrumda değil kalkmıyorum dizinden. Üzerimde mor beyaz kalpli hırkam var, sana gelirken taktırıp yırttığım. İa Mus sen bizi kutsa gibi salak salak şeyler söyleyip güldürüyorsun beni. Bi an ciddileştin, duyduklarıma inanmak istemiyorum ama öyle bikonuşuyosunki bırak inanmamayı, kalbimi söküyorsun. Beraber yattığın kız, içtin, çocuğun var. İstemedin ama oldu. Neler dediğini duyamıyorum şuan, gözlerim kararıyo, kalbim yerinden çıkacak, bi kaç saniye daha devam edersen öleceğim diyemiyorum. Tek elimden gelen ağlamakmı, orada onu parçalamalıydım ama ben salak gibi ağladım. Hemde öyle bi ağladımki, yok durmuyorum ağlamakta değil anırıyorum resmen. Sarılıyo, kahkaha atıyo, ağlama şaka yaptım diyo. Hala duymuyorum,  Ne ne ne??? Şakamı??? deyip onu öldürmeye çalıştığımı hiç anlatmayayım. Aşk işte, sarılınca geçiyor. Şuan evimizi hayal ediyoruz, evimizi değil. Kulubemizi, kendimiz yapacağız. Cocuklar dışarıda oynayacak, ben deniz hayranıyım ama onunla yapacağımız kulube sadece yeşilliği ve güneşi görecek. Eve gidip hemen  zarları alıyorum elime, attıkça atıyorum içimden 6,6 gelirse tamam benimdir diyorum. Gelmiyo, 3,4 5,6 1,4 her sayı geliyor 6,6yı tutturamıyorum. Ama mutsuzluğa kapılmaya gerek yok kaderim o benim. Bgün hava çok yağmurlu, yağmuru çok seviyorum. Çünkü ilk tanıştığımızdada yağmur yağıyordu, bugünde. Onunlayken neden bukdar ağlıyor gökyüzü bilmiyorum, belkide bizi kıskanıyor, oda o denizdeki balığa aşık kavuşamıyor kavuşmak için yağıyor denize karışıyor su oluyor. Neyse, dır dır konuşuyorum yok bacaklarım agrıdı, yok ıslandım, yok ayakkabım battı. En sonunda çocuk ya ne çok konuştun demesine kalmadı bi açtım ağzımı açmaz olsaydım en son gülü... Devamı

Yağmur duasına şemsiyesiz gelen insanlar kadar inançsızsın .

2014-08-04 03:11:00

Sabahın 7si, karşımdasın en piç halinle. Gözlerini hiç ayırmıyorsun, elinde kitaplar var okuyorsun sanırım. Neden dil çıkartıp kaçtım bilmiyorum ama oan kafa atmayı isterdim sana. Öyle sert öyle anlam dolu bakma bana daha çok küçüüm seni sevmeye hazır değilim sevgi nedir bilmiyorum ben, seninle yaşlanamam, ağlayamam, bekleyemem bana öyle bakma.. Okul çıkışı aynı bıraktığım yerdesin, beyaz gömlek kırmızı kravatın var , saçların fazla dik neden böylesin sen? Tam çıkarken o omuz atman neydi öyle, sana döndüm hiç arkana bile bakmadın. Umarım öküz diye bağırdığımı duymuşsundur. Allah belanı versin orospu çocugu yavaş ol bidur bi arkana bak aa iyimisin çarptım de canın yandımı kalbin sıkıştımı neden ağlıyosun falan de birşey de ama öyle gitme. Tabiki demedim bunları aklımdan bile geçmedi böyle bi duygu ma diyecekmişim diyeceğimi bilmeden. Derdin ne bilmiyorum, sürekli karşıma çıkıyorsun. Şuan olduğu gibi tam karşımdasın, bakıyorsun Sen ve Ben kalp gibi saçma şeyler yapıyorsun. Yapma. tamam kabul anne bak bana ne yapıyo deyip anneme şikayet edebilirim hatta o seni kovalayabilir, hatta sen kaçabilirsin. Ama sen hep böyle karşıma çık.. Hiç bırakma peşimi. Çok tatlısın, senin o parmaklarını kırarım. sen ve ben olmazsak o parmaklarını yediririm. Diyemedim tabiki.. Ama diyecekmişim diyeceğimi bilmeden. Hatta yalvaracakmışım gitme diye, benim için yazılan buymuş, yazıldığını bilmeden. Artık sürekli aklımdasın, görmek için sürekli yollara bakıyorum, hatta yolunu gözlüyorum. Sürekli bakıyorum, yoksun neredesin bilmiyorum ama görmek istiyorum. Şuan biriyle konuşuyorum adı seninle aynı, senin en yakın arkadaşın, beraber büyüdüğünüz yiyip içtiğiniz en iyi dostun. Ama ben bunu bilmiy... Devamı